رستوران های ایرانی دبی
نوشته شده توسط : fariba ardam

رستوران شبستان دبی

 

تور دبی رستوران شبستان

رستوران شبستان از بهترین رستوران های ایرانی منطقه دیره دبی می باشد که در خیابان خور واقع شده است. غذاهای ایرانی که در این رستوران سرو می شود بسیار لذیذ و خوش مزه هستند و مسافران تور دبی مرداد 94قطعا از نوش جان کردن آن نهایت لذت را خواهند برد.

تور دبی رستوران شبستان

پیش غذای این رستوران نان گرم و تازه به همراه ماست خانگی است که بلافاصله آن را برای مهمانان خود سرو می کنند تا غذی مورد نظر آن ها آماده شود. لازم به ذکر است که چلوکباب های این رستوران طعم بی نظیری دارد و قطعا از نوش جان کردن آن پشیمان نخواهید شد. در نهایت اینکه برای مسافران تور دبی شهریور 94 که در این رستوران وعده غذایی خود را میل می کنند به عنوان دسر برایشان بستی با زعفران گلاب (بستنی سنتی) به همراه فالوده سرو می شود.

تور دبی رستوران شبستان

 

 

 

رستوران ایرانی آبشار دبی

 

رستوران ایرانی آبشار دبی در سال 2000 در خیابان ال مکتوم تاسیس و افتتاح شد. گردشگران تور دبی مرداد 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی و دسرهای خوش مزه را نوش جان کنند. لازم به ذکر است که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است اما ارزش یک بار امتحان کردن را دارد چون غذاهای آن دارای طعم بی نظیری می باشد. علاوه بر این فضای این رستوران بسیار زیبا و آرامش بخش است و گردشگران تور دبی شهریور 94 می توانند غذای خود را در کمال آرامش میل کنند و لذت ببرند.

 

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

 

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

تور دبی رستوران ایرانی آبشار

 

 

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

رستوران ایرانی شهرزاد دبی از بهترین و زیباترین رستوران های ایرانی این منطقه است که در یک هتل 5 ستاره به نام حبات ریجنسی قرار دارد و در کنار سایر رستوران های آن فعالیت می کند. این رستوران ایرانی به دلیل خدمات بی نظیری که مهمانان خود ارائه میدهد موفق به کسب جایزه شده است. گردشگران عزیز تور دبی مرداد 94 در این رستوران می توانند انواع غذاهای لذیذ ایرانی را نوش جان کنند و از طعم بی نظیر آن ها نهایت لذت را ببرند.

رستوران ایرانی شهرزاد دبی

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ایرانی دبی , رستورانهای دبی , دیدنی های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: